lørdag 16. oktober 2010

Våre interiørskatter ♥

En av våre store interesser bortsett fra cupcakes, er interiør. Derfor driver vi hele tiden og kjøper inn småting både til cafeen og hjemmet vårt. Vi elsker å tråle interiørbutikker, antikkmarkeder og loppemarkeder på utkikk etter skatter! 
Skapet med det rare i rommer Kusmi tea og 
kaffebønner fra KAFFA
Skapet er kjøpt hos Rom for alle.

Pip-pip!


Rokokosofaen vår - et ordentlig vintage kupp!


Det fineste gjøkur fra Kvist. 
Gjøken Oskar titter ut hver time 

Vårt siste innkjøp! Hjorten Viggo, fra Chez Nous
"Jul i Skomakergata-stemning" når Kim baker cupcakes

Kosekroken. 
Slagbenken er kjøpt brukt, malt og stappet full av gode puter.




3 kommentarer:

  1. Dokker har det bra fint. Og du e heldig Christina som har en sååå flink kjæreste som Kim når det gjelder kokkelering... Han e forresten skyldig meg en middag etter bilen hans stod hos meg i nesten et halvt år :)

    SvarSlett
  2. Takk for det. Ja, det var ikke det dummeste trekket jeg kunne gjort, det å finne meg en kokk! ;) Du får si ifra når du er I Trondheim da vettu, så får vi gjøre alvor av den middagsinvitasjonen!

    SvarSlett
  3. Jeg stikker innom når jeg tar turen nedover neste gang :) Må vel engang hilse på deg også =)

    SvarSlett